تبلیغات
پاتوق رضوان رز ‏| دانلود تفریح و سرگرمی و... - شش خوراکی برا آنان که به دنبال تناسب اندام هستند
پاتوق رضوان رز ‏| دانلود تفریح و سرگرمی و...
دانلود,تفریح,سرگرمی,نرخ ارز,نرخ طلا,نرخ سکه,دانستنی,تفریحی,عکس,دانلود
به سایت ما خوش آمدید و به این سایت برین www.funlox.ir

برای افرادی که می‌خواهد شکمی تخت داشته باشند توصیه می‌شود که روزانه ۳ عدد سیب میل کنند.

تناسب اندام

فان مهر : یکی از دلایل اصلی اضافه وزن، ورود مواد غذایی صنعتی به برنامه‌ غذایی مردم است.
مواد غذایی‌ای که در این مقاله معرفی می‌کنیم باعث کنترل قند خون شده و به شما احساس سیری طولانی مدتی می‌دهد. برای همین جلوی اشتها را گرفته و به لاغری و زیبایی اندام شما کمک می‌کند.

 

کلم قرمز
در طول قرن‌ها مردم و به ویژه کشاورزان از کلم به عنوان یک ماده غذایی اصلی و مفید استفاده کرده‌اند. اما امروزه سبزیجات متنوع دیگر جای کلم را گرفته‌اند. باید بدانید کلم کم کالری (هر نصف فنجان حاوی ۱۶ کالری ) و سرشار از فیبر است. برای همین یک ماده غذایی لاغر کننده‌ جادویی به شمار می‌رود. کلم و به ویژه کلم قرمز سرشار از ویتامین C است و از خطر ابتلا به بیماری دیابت پیشگیری می‌کند.

میزان مصرف :
روزانه نصف فنجان کلم پخته یا یک فنجان کلم خام. ابتکار به خرج داده و غذا و سالادهای متنوع تهیه و میل کنید.

 

سیب
سیب سرشار از فیبرهای حلال است و می‌تواند میزان قند خونتان را ثابت نگه دارد. یک عدد سیب متوسط حاوی ۴ گرم فیبر به ویژه پکتین است که می‌تواند میزان کلسترول را کاهش دهد.
برای افرادی که می‌خواهد شکمی تخت داشته باشند توصیه می‌شود که روزانه ۳ عدد سیب میل کنند.
نتایج پژوهش‌های متعدد نشان می‌دهد مصرف سیب نه تنها باعث کاهش وزن در زنان می‌شود بلکه میزان گلیسمی خون آن‌ها را نیز کاهش می‌دهد. توصیه می‌کنیم سیب را پوست میل کنید.

میزان مصرف :
روزانه یک عدد سیب میل کنید. سیب حاوی ۸۰ کالری است و یک عصرانه‌ی ایده آل محسوب می‌شود.

 

دارچین
محققان به این نتیجه رسیده‌اند که دارچین باعث کاهش گلیسمی خون می‌شود. در واقع بعضی از ترکیبات طبیعی موجود در این ادویه‌ی معطر مانند انسولین عمل می‌کند و باعث می‌شود سلول‌ها گلوکز را جذب کرده و از آن به عنوان منبع انرژی استفاده کند و گلیسمی خون را کاهش دهد.

مصرف روزانه یک چهارم یا نصف یک قاشق چای‌خوری کافی است تا میزان قند خون به میزان ۱۸ تا ۲۰ درصد کاهش یابد.

میزان مصرف :
روزانه نصف قاشق چای‌خوری دارچین مصرف کنید. این میزان برای بهره‌مندی از خواص آن کافی است. اما اگر شما از طرفداران این ادویه‌ی معطر هستید می‌تواند تا یک یا دو قاشق چای‌خوری در روز نیز مصرف کنید.
توجه داشته باشید که در مصرف دارچین نیز دچار افراط نشوید زیرا در صورت زیاده‌روی ترکیبات موجود در آن باعث مسمومیت می‌شود.

 

تخم‌مرغ
اگر یک ماده‌ غذایی وجود داشته باشد که به اصطلاح سابقه‌اش خراب باشد همین تخم‌مرغ بخت برگشته است. تخم‌ مرغ یکی از منابع پروتئین است. این ماده‌ غذایی همچنین سرشار از اسیدهای آمینه است. از آن جایی که تخم‌مرغ از پروتئین و چربی تشکیل شده است کمترین تأثیر را روی گلیسمی خون می‌گذارد و برای همین بهترین گزینه برای صبحانه است. چون باعث ایجاد احساس سیری شده و اشتها را کاهش می‌دهد.
محققان مشاهده کرده‌اند زنانی که برای صبحانه دو عدد تخم‌مرغ و نان کامل می‌خورند در طول روز کمتر احساس گرسنگی کرده و کالری‌های کمتری دریافت می‌کنند.

میزان مصرف:
یک عدد تخم‌مرغ کافی است. یک عدد تخم‌مرغ بزرگ حاوی حدوداً ۷۵ کالری و ۵ گرم چربی است که کمتر از ۲ گرم آن چربی اشباع شده است. شما می‌توانید برای صبحانه املت (تهیه شده با دو عدد تخم‌مرغ ) و یک برش نان کامل ( سبوس‌دار ) میل کنید.

 

دانه‌های روغنی
تخمه‌ی کدو، تخمه‌ی آفتابگردان، بادام، گردو، کنجد و غیره جزو مواد غذایی فوق‌العاده محسوب می‌شوند. این مواد غذایی سرشار از پروتئین، چربی‌های مفید و فیبر هستند که به تدریج باعث تثبیت گلیسمی و کنترل اشتها می‌شود.

با وجود این که این دانه‌های روغنی سرشار از چربی‌اند (۱۲ تا ۱۴ گرم در ۳۰ گرم) باید بدانید این چربی‌ها چربی‌های اشباع نشده‌ی مونو و چربی‌های اشباع نشده ی پُلی‌اند که برای قلب مفید است. علاوه بر این در هر ۳۰ گرم از این دانه‌های روغنی ۴ تا ۹ گرم پروتئین وجود دارند.

در نهایت باید بگوییم این مواد غذایی حاوی استرول است که با کلسترول بالا مقابله می‌کند. محققان با بررسی ۲۷ میوه و دانه روغنی مختلف دریافتند که دانه‌های کنجد حاوی بیشترین میزان استرول است.

میزان مصرف:
یک یا دو قاشق غذاخوری از این دانه‌های روغنی کافی است. توجه داشته باشید دانه‌های روغنی پرکالری است پس در مصرف آن‌ها زیاده‌روی نکنید. می‌توانید برای عصرانه یک مشت تخمه‌ی کدو یا تخمه‌ی آفتاب‌گردان میل کنید.

 

سرکه
بسیاری از فواید این چاشنی هنوز برای مردم ناشناخته است. افزودن سرکه به غذاها، ۱۹ تا ۵۵ درصد گلیسمی موجود در این غذاها را کاهش می‌دهد. اسید موجود در سرکه نمی‌گذارد گلوسیدهای غذا به قند خون تبدیل شود.

نتیجه‌ی پژوهش‌ها نشان داده است که سرکه می‌تواند احساس سیری را افزایش دهد و برای همین همیار لاغری بسیار خوبی محسوب می‌شود. خوش طعم بوده و عملاً کالری ندارد.

در خصوص سرکه بالزمیک مراقب باشید زیرا به اکثر این محصولات صنعتی قند اضافه می‌کنند.

میزان مصرف:
۱ تا ۲ قاشق چای‌خوری. توجه داشته باشید در مصرف سرکه نیز دچار افراط نشوید.





نوع مطلب : آرشیو رضوان رز، آموزش، دانستنیها، مطالب مختلف، 
برچسب ها : best، تناسب اندام، خوراکی، مواد غذایی لاغری،
لینک های مرتبط :

دوشنبه 16 مرداد 1396 08:29 بعد از ظهر
Have you ever considered publishing an ebook or guest authoring on other websites?
I have a blog centered on the same information you discuss
and would really like to have you share some stories/information. I know my readers would appreciate
your work. If you are even remotely interested, feel free
to shoot me an e mail.
یکشنبه 15 مرداد 1396 11:51 قبل از ظهر
Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.
Look advanced to far added agreeable from
you! By the way, how can we communicate?
جمعه 13 مرداد 1396 10:47 قبل از ظهر
Appreciate this post. Will try it out.
دوشنبه 9 مرداد 1396 12:16 قبل از ظهر
What's up, I would like to subscribe for this blog to get latest updates,
therefore where can i do it please help.
جمعه 6 مرداد 1396 11:06 بعد از ظهر
I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was curious what all is required to get setup?
I'm assuming having a blog like yours would cost a
pretty penny? I'm not very web smart so I'm not 100% positive.
Any tips or advice would be greatly appreciated. Thanks
جمعه 6 مرداد 1396 07:50 بعد از ظهر
Great blog here! Also your web site loads up
fast! What host are you using? Can I get your affiliate link to your host?
I wish my site loaded up as quickly as yours lol
شنبه 31 تیر 1396 01:37 بعد از ظهر
Excellent items from you, man. I've be mindful
your stuff prior to and you are just too fantastic. I actually like what you have got right here, certainly like
what you're saying and the best way wherein you are
saying it. You're making it enjoyable and you still care for to
keep it wise. I can not wait to learn far more
from you. This is really a great web site.
چهارشنبه 21 تیر 1396 05:23 بعد از ظهر
We are a bunch of volunteers and starting a new scheme
in our community. Your website offered us with valuable info to work on. You've done an impressive process and our whole group will likely be grateful to you.
جمعه 16 تیر 1396 03:51 بعد از ظهر
Hello There. I discovered your blog the usage of msn. This is
an extremely well written article. I will make sure to bookmark it and come back to read more of your helpful info.
Thank you for the post. I will certainly return.
چهارشنبه 14 تیر 1396 10:03 بعد از ظهر
Hello, this weekend is good designed for me, because this point in time i am reading this enormous informative article here at
my home.
دوشنبه 12 تیر 1396 11:57 قبل از ظهر
I do not know whether it's just me or if everyone else encountering problems with
your website. It appears as if some of the written text on your posts are running off the
screen. Can someone else please provide feedback and let
me know if this is happening to them too? This could be a issue with my internet browser because I've
had this happen previously. Appreciate it
شنبه 27 خرداد 1396 04:04 قبل از ظهر
Hey there, You've done an excellent job. I will definitely digg it
and personally suggest to my friends. I am sure they will be benefited from this site.
یکشنبه 21 خرداد 1396 03:24 قبل از ظهر
First of all I want to say wonderful blog!
I had a quick question which I'd like to ask if you don't mind.
I was interested to know how you center yourself and clear your head prior
to writing. I have had trouble clearing my thoughts in getting my thoughts out there.
I do enjoy writing however it just seems like
the first 10 to 15 minutes are generally lost just trying to figure out how to begin. Any suggestions or hints?

Thank you!
سه شنبه 2 خرداد 1396 10:27 قبل از ظهر
Everything is very open with a very clear clarification of the challenges.
It was definitely informative. Your site is useful.
Thanks for sharing!
دوشنبه 1 خرداد 1396 11:14 قبل از ظهر
Hi to all, as I am in fact eager of reading this website's post
to be updated regularly. It includes good stuff.
جمعه 29 اردیبهشت 1396 06:04 قبل از ظهر
Hi, Neat post. There is an issue with your site in internet explorer, could check this?
IE still is the marketplace leader and a good section of people will leave out your wonderful writing due to this
problem.
پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 07:30 بعد از ظهر
What's up, yeah this post is really fastidious and I have learned lot of things from it concerning blogging.
thanks.
پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396 03:07 بعد از ظهر
If you would like to improve your know-how just keep visiting this web page and be updated with the most recent news update
posted here.
چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 06:52 بعد از ظهر
Heya! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?
My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing months of hard work due to
no backup. Do you have any methods to protect against hackers?
چهارشنبه 30 فروردین 1396 01:50 قبل از ظهر
I believe what you said was actually very reasonable.

However, consider this, what if you added a little information? I ain't saying your information is not good, however what if you added something that grabbed a person's attention? I mean پاتوق رضوان
رز ‏| دانلود تفریح و سرگرمی و...
- شش خوراکی برا آنان که به دنبال تناسب
اندام هستند is kinda vanilla. You might look at Yahoo's front page and watch how they create news headlines to get viewers to click.
You might try adding a video or a related pic or two to get people excited about
everything've got to say. In my opinion, it might bring your website a little bit more interesting.
دوشنبه 28 فروردین 1396 11:04 قبل از ظهر
Hey there! I've been reading your weblog for a long time now and
finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Austin Texas!
Just wanted to tell you keep up the excellent work!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ


سلام این وب دیگه تعطیل شد ولی به جاش وب www.FUNLOX.ir اومده و شما می تونید بهش سر بزنید

با تشکر

مدیر وبلاگ : امید كریم زاده
صفحات جانبی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :3
  • بازدید دیروز :3
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر
کلیه حقوق این وبلاگ برای پاتوق رضوان رز ‏| دانلود تفریح و سرگرمی و... محفوظ است
مشاهده صفحه جدید