تبلیغات
پاتوق رضوان رز ‏| دانلود تفریح و سرگرمی و... - برای کاهش وزن صبح ها ورزش کنیم یا غروب ها ؟
پاتوق رضوان رز ‏| دانلود تفریح و سرگرمی و...
دانلود,تفریح,سرگرمی,نرخ ارز,نرخ طلا,نرخ سکه,دانستنی,تفریحی,عکس,دانلود
به سایت ما خوش آمدید و به این سایت برین www.funlox.ir

شروع روز با ورزش و فعالیت بدنی بر تنظیم روند کل روزتان موثر است و کسانی که در صبح ها ورزش می کنند بیشتر مستعد حفظ عادت فعالیت بدنی خود هستند.

ورزش کاهش وزن

  این سوال برای خیلی از افراد که قصد دارند برای کاهش وزن رژیم بگیرند وجود دارد که آیا باید در هنگام صبح ورزش کنند و یا وقت ورزش مهم نمی باشد؟

اگر شما قصد کاهش وزن دارید پیاده روی در صبح گاه و هر اقدام دیگری که می توانید برای حرکت دادن بدنتان انجام دهید مفید است. برای کاهش وزن و پایین نگه داشتن وزن نیازمند فعالیت بدنی و ورزش می باشید. متخصصین عقیده دارند که ورزش باید بخشی از الگوی زندگی روزانه شما گردد و شروع روز با ورزش بهترین عادت رفتاری است. البته راهکار کلیدی این است که هر جا و هر زمان که می توانید ورزش کنید چه در صبح باشد چه بعد از ظهر و چه عصر.

ولی شروع روز با ورزش و فعالیت بدنی بر تنظیم روند کل روزتان موثر است و کسانی که در صبح ها ورزش می کنند بیشتر مستعد حفظ عادت فعالیت بدنی خود هستند. وقتی شما ورزش و فعالیت بدنی را به عنوان اولین اقدامتان در صبح گاه انجام می دهید در واقع ورزشتان را قبل از دیگر مشغله و حواس پرتی ها ی روزمره انجام داده اید و امکان اینکه مشغله و پیش آمدهای روزمره مانع از ورزش و فعالیت بدنی روزانه شما گردند از بین می رود.

 

ارتباط ورزش با کاهش وزن و خواب بهتر :
همه می دانیم که ورزش و فعالیت بدنی با سوزاندن کالری به کاهش وزن و حفظ وزن مناسب کمک می کند . میانگین کالری مصرفی تخمین زده شده به ازای ۳۰ دقیقه از فعالیت های بدنی مختلف به شرح زیر می باشند:

 

فعالیت بدنی شدید :
دویدن و یا نرم دویدن ( ۸ کیلومتر در ساعت ): ۲۹۵ کیلوکالری
دوچرخه سواری ( برای مسافت ۱۶ کیلومتر به بالا ): ۱۹۵ کیلوکالری
شنا کردن ( شنای آزاد آهسته ) : ۲۵۵ کیلوکالری
فعالیت های هوازی : ۲۴۰ کیلوکالری
بسکتبال : ۲۲۰ کیلوکالری

 

فعالیت بدنی آهسته :
پیاده روی ( حدود ۵/۵ کیلومتر در ساعت ) : ۱۴۰ کیلوکالری
نرمش با وزنه ها ( نرمش ملایم و آهسته ) : ۱۱۰ کیلوکالری
تمرینات کششی: ۹۰ کیلوکالری
دوچرخه سواری ( کمتر از ۱۶ کیلومتر ) : ۱۴۵ کیلوکالری
حرکات موزون : ۱۶۵ کیلوکالری

همچنین نتایج حاصل از پژوهشها توصیه می نمایند که ورزش صبح گاهی خواب را بهبود می بخشد که این امر مزیتی است که می تواند کاهش وزن را نیز ارتقا دهد. ورزش صبح گاهی ( و نه در اواخر روز ) ممکن است بر تنظیم ریتم طبیعی بدن ( ساعت درونی بدنتان ) موثر باشد و لذا کیفیت خواب شما بهبود خواهد یافت . خواب مناسب در کنترل تعادل هورمونهایی که به کنترل اشتها کمک می کنند مفید است پس می توانید با خودتان قرار بگذارید که به ورزش صبحگاهی به چشم یک قرارملاقات مهم نگاه کنید که به راحتی نمی توانید آن را کنسل کنید.

 

فعالیت بدنی را به زندگی روزمره خود بیاورید :
یک راهکار برای اینکه فعالیت بدنی و ورزش را تبدیل به عادت رفتاری روزانه خود نمایید این است که آن را بخشی از زندگی عادی خود نمایید. برخی افراد فکر می کنند، فعالیت بدنی روزانه شامل پوشیدن کفش ورزشی و یک دوی ماراتن است. ولی راه های دیگری نیز برای افزودن فعالیت بدنی به زندگی روزمره تان وجود دارند. برای مثال در طی روز به پیاده روی بپردازید و وقتی برای خرید بیرون می روید تا حد امکان پیاده روی کنید و وقتی جایی می روید عمدا ماشین را کمی دورتر از مقصد پارک کنید و بقیه مسیر را به پیاده روی بپردازید. به جای آسانسور از پلکان تردد کنید و اگر این کارها را انجام دهید به تدریج تبدیل به عادات روزمره شما خواهند شد. فعالیت بدنی های دیگر مانند: پیاده روی، دوچرخه سواری، وزنه برداری ، یوگا و شنا نیز می توانند یک گزینه مناسب برای فعالیت بدنی صبحگاهی باشند .





نوع مطلب : آرشیو رضوان رز، دانستنیها، مطالب مختلف، 
برچسب ها : best، ورزش، ورزش صبح، ورزش کاهش وزن، کاهش وزن،
لینک های مرتبط :

دوشنبه 27 شهریور 1396 11:37 بعد از ظهر
This info is invaluable. Where can I find out more?
دوشنبه 27 شهریور 1396 06:54 بعد از ظهر
If some one needs expert view on the topic of blogging and site-building after that i propose him/her to visit
this weblog, Keep up the fastidious job.
دوشنبه 9 مرداد 1396 12:45 قبل از ظهر
Useful info. Fortunate me I found your site unintentionally,
and I am shocked why this coincidence did not came
about earlier! I bookmarked it.
جمعه 6 مرداد 1396 09:02 بعد از ظهر
I’m not that much of a online reader to be honest but your blogs really nice, keep it
up! I'll go ahead and bookmark your site to come back later on. Many thanks
پنجشنبه 29 تیر 1396 05:47 قبل از ظهر
I think the admin of this website is actually working hard in favor of his
web page, as here every stuff is quality based material.
چهارشنبه 28 تیر 1396 10:26 قبل از ظهر
Everything is very open with a precise explanation of
the challenges. It was really informative. Your site is very helpful.
Thank you for sharing!
چهارشنبه 28 تیر 1396 06:57 قبل از ظهر
Thanks for sharing your thoughts on foot pain gabapentin. Regards
سه شنبه 27 تیر 1396 09:04 قبل از ظهر
Hi there, I found your web site by the use of Google even as looking for a
similar subject, your web site got here up, it seems good.
I have bookmarked it in my google bookmarks.

Hi there, simply was alert to your weblog through Google, and found that it's really informative.
I am gonna watch out for brussels. I'll be grateful if you continue
this in future. Lots of folks will be benefited out of your writing.

Cheers!
جمعه 23 تیر 1396 04:03 بعد از ظهر
Do you have a spam issue on this site; I also am a blogger,
and I was wondering your situation; many of us have created some nice procedures and
we are looking to trade methods with others, be sure to
shoot me an e-mail if interested.
چهارشنبه 21 تیر 1396 07:45 بعد از ظهر
Glad to be one of the visitants on this awe inspiring website :D.
چهارشنبه 14 تیر 1396 10:30 بعد از ظهر
This is the perfect webpage for everyone who
wishes to understand this topic. You realize a whole lot
its almost hard to argue with you (not that I personally would want to…HaHa).
You certainly put a brand new spin on a topic which has been discussed for decades.

Great stuff, just wonderful!
شنبه 27 خرداد 1396 06:40 قبل از ظهر
I'm gone to inform my little brother, that he should also go to see this webpage
on regular basis to obtain updated from most up-to-date reports.
چهارشنبه 3 خرداد 1396 08:29 بعد از ظهر
I'm not sure where you are getting your info, but great topic.

I needs to spend some time learning more or understanding more.
Thanks for magnificent info I was looking for this information for my mission.
یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 03:06 قبل از ظهر
Thank you for another informative site. The place else may I am
getting that kind of info written in such an ideal method? I've a project that I'm simply now running on, and I have been at
the look out for such information.
جمعه 29 اردیبهشت 1396 05:27 قبل از ظهر
As the admin of this web site is working, no question very rapidly it will be well-known, due to its quality
contents.
پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 06:57 بعد از ظهر
Hello, I read your blogs regularly. Your writing style
is awesome, keep up the good work!
شنبه 2 اردیبهشت 1396 06:17 بعد از ظهر
Hey! Someone in my Myspace group shared this website with
us so I came to check it out. I'm definitely enjoying the information.
I'm bookmarking and will be tweeting this to my followers!
Wonderful blog and great style and design.
چهارشنبه 30 فروردین 1396 02:15 قبل از ظهر
Great blog! Do you have any tips and hints for aspiring writers?
I'm planning to start my own site soon but I'm a little
lost on everything. Would you recommend starting with a
free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many options
out there that I'm totally overwhelmed .. Any tips? Bless you!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ


سلام این وب دیگه تعطیل شد ولی به جاش وب www.FUNLOX.ir اومده و شما می تونید بهش سر بزنید

با تشکر

مدیر وبلاگ : امید كریم زاده
صفحات جانبی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :3
  • بازدید دیروز :3
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر
کلیه حقوق این وبلاگ برای پاتوق رضوان رز ‏| دانلود تفریح و سرگرمی و... محفوظ است
مشاهده صفحه جدید